İNSTAGRAM KIZ TAVLAMA -EROTİK KONUŞMALAR +18

Ben Sergen Yay. Selam arkadaşlar bir kız tavlama videosunda daha karşı karşıyasınız bu tarz videoları sevdiğinizi biliyorum oyuzden devam edicem akşamları canlı yayındayım herkesi beklerim seviliyorsunuz 🙂

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:

İNSTAGRAM KIZ TAVLAMA-EROTİK KONUŞMALAR +18

KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN! ► youtube.com/c/sergenyay

BENİ İNSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN! ► instagram.com/sergenyay

Videolarımı geç kalmadan izlemek için ABONE OLmayı unutmayın.

İzlediğiniz için teşekkürler!

Перейти на Главную


23 Комментарии
  1. Sergen Yay говорит

    Herşey güzel olucak yeni başlıyoruz bi likeları görelim bakalımm :()

    1. ibrahim ulusoy говорит

      devamı gelsinn :))

  2. ALİCAnubile говорит

    Olm montajlar süper değil mi laa tahta kalemi kestane falan fjsifjekfkek tam anlamayanlara da anlattı yani adamsn Samett

  3. Ters Yol говорит

    sergen abi bu tür videolar devam et bence hem daha fazla kitle toplarsın hem de daha zevkli. ne ya böyle sürekli efendi efendi. azıcık serseri olalım

  4. Cem öner говорит

    AMERİKADA JOHNY SINS TÜRKİYE’DE SERGEN YAY 🖤(LİKELAYINDA GÖRSÜN) 🕊😎

  5. Batuhan ÇAKAR говорит

    Kral hiç çekinme devamkee seviliyorsun 😂😂

  6. Yavuzo говорит

    Reis hep böyle videolar gelsin 😁

  7. Cevdet berkay Akın говорит

    Sergen abi video müq olmuş çok beyendim ben de bu konuşmalar i severim ve bu tarz videoların daha çok gelmesini isterim seviliyorsun

  8. ONURHAN ONAY говорит

    Sergen abi bendensin🤙, bende bu muhabbetleri çok severim.Aynı kafadayız abi, her kıza knk da denmez arada bu tiplerde lazım.
    Seviliyorsun….💙

    1. Sergen Yay говорит

      adamm seviyorumm sizi

  9. ᴛᴇʀᴏʀ Ⱥꝁ47 говорит

    abi yap ya zaten eğlencesine her sey
    Azerbaycan dan selamlar 💥🔥

  10. Daimond Elmas говорит

    Abi sen doğal görün bizlik sıkıntı yok devammm

  11. Şahin Babaverdiyev говорит

    omegle cok zevkli deyil ya boyle kız tavla diyenler +1

    1. Sergen Yay говорит

      +1

  12. Şahin Babaverdiyev говорит

    bence erotik kız tavla zevkli oluyor kızın tepkisi

  13. mert music говорит

    Abi helal devam et bu yolda

  14. Timur Şen говорит

    Çek abi çek Türkiye flörtleşme konusunda cahilliği ile öne çıkıyor biraz bilgilendir milleti :D(ben dahil :d)

  15. efe özer говорит

    Sergen adamsın

  16. Murat Sehzade говорит

    Reis ilk bir kalbini alırım

  17. alisan bayramov говорит

    sergencim bunda utanilacak bir seyler yok kardesim
    senin yaptigin seyleri yapmanin hayalini kuruyorlar bazi erkekler.
    ama sen onlarin hayalini yasiyorsun.
    super video olmus eline emegine saglik boyle videolar daha cok gelsinn

  18. Osman Sarsılmaz говорит

    İstemezmiyiz ahahaha devamı gelsin

  19. Tunahan Tuna говорит

    Abi böyle devam et

  20. Harun Timur говорит

    Samedle tanışma ve bu tür erotik konuşmalar gelsin knka

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.

Ты бот,чё ли? *