Omegle Erotik Göğüs Dans Sütyenli Yabancı Ateşli Kızlar Beatbox Troll Gülmek Garanti (Vol 13)

Merhaba sevgili arakdaşlar sizlere derlediğim omegle videolarıyla trol bilgi eğlence tarzı videolar çekip yayınlamaktayım,
Yaptığım videolarda beyaz zenci,mua yani mehmet uygar aksu, oğuzhan beatbox,uslanmaz yasin,taklitman,Eralp Gümüşdal, Omegle Günlükleri gibi youtuburlara benzetilme ve taklit yaptığımı söyleyen arkadaşlar beğenmiyorsanız izlemeyin
ben sizlere karışık derlediğim komik anılarımı paylaşmaktayım lütfen emeğe saygı duyup küfür ve kırıcı sözler kulanmayın.
videolarımda beatbox yapmaya calışarak kızlardan ınstagram skype ve benzeri hesaplarını almaktayım, ve hiçbirşeyde profesyenel yaptığımı söylememekteyim
yapmaya çalıştığım tek şey eğlence içerikli videolar çekmektir çektiğim videolarda kesinlikle benzetmeler yada özenmeler olmamaktadır sadece benzerlik olabilir,fakat bunu bir kişi yapıyor diye kimse
yapmayacak anlamına gelmiyor burdan kafaları büyük ama beyinler tertemiz olan arkadaşlar yorumlara saçma salak yorumlar yazmasın,
ve yayınlamasını isteyipte yayınlayamadıgım arkadaşlar kusura bakmayın videolarla uzun bir süredir uğraşamamaktayım ve bu yüzden aradan kaçırmış olabilirim ama takip te kalın geri kalan videoları
her an yayınlayabilirim amaç eğlenmek umarım eğlendirebiliyorum videomu sonuna kadar izleyip beğenirseniz benide mutlu edersiniz kendinize iyi bakın.
Omegle Erotik Göğüs Dans Sütyenli Yabancı Ateşli Kızlar Beatbox Troll Gülmek Garanti (Vol 13)

Omegle Troll Beatbox Yaparak Instagram Alma Ciğerci Hakan Parçala Göster (Vol 12) izlemek için linke tıkla

Omegle Sihir Beatbox Yaparak Instagram Alma Kız Tavlama Gö*üs Gösterme Şiddet İçerir (Vol 11) izlemek için linke tıkla

Omegle Kızlara Beatbox Yaparak Instagram Alma Taktikleri Küfür Argo Şiddet İçerir (Vol 10) izlemek için linke tıkla

Omegle Ben SOYUNDUM! Bas Bana Beatbox yaparak Kız Instagram alma Vol:4 (Özel) izlemek içn linke tıkla

Перейти на Главную


5 Комментарии
  1. Sessiz Nostalji Reis говорит

    çaktırmayın bu johnny sinsin Türk dublörüdür 😅😅😅

  2. erhan khalaf говорит

    Sondaki Trans erkek komikti 🙂

  3. Amal Bagirov говорит

    Videolara devam abi

  4. Buğra güçtekin говорит

    Abi nah cekince aklıma direk şey geldi al şu parayı kapat kamerayı

  5. Buğra güçtekin говорит

    Abi sen LowestBeatbox Oğuzhan dan bi ders al derim

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.

Ты бот,чё ли? *